Wednesday, June 24, 2009

The best gift ever for this winter

Assalamualaikum wbt...lega rasanya setelah berjaya memujuk mama untuk membenarkan saya ke winter gathering sempena musim sejuk ni..Pada mulanya, rancangan untuk winter ini berjalan seperti biasa.Tetapi disebabkan oleh virus swine flu yang heboh diperkatakan sekarang, saya dinasihatkan oleh mama untuk tidak ke mana-mana terutamanya Melbourne. Saya tidak membantah tetapi saya cuba mencari maklumat yang sahih daripada sisters di sana mengenai hal ini. Alhamdulillah ia tidaklah seteruk yang diwar-warkan oleh media. Setelah menerangkan info-info itu dengan berhikmah (hehe)..akhirnya saya dibenarkan ke sana. Alhamdulillah the best gift ever for this winter..=)....Ni antara aktiviti-aktiviti yang akan disertai sepanjang winter ini...




Ha..apa lagi..jom sama-sama sertai saya...menarik tak???

InsyaAllah selamat je kat sana...=)
Doakan saya ye...

Wallahualam...
p/s: kejarlah ilmu akhirat sementara peluang masih ada..

No comments: